- فورگ - https://forg.ir -

بازدید اعضای گروه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز از قلعه فورگ

به گزارش فورگ شناسی به نقل از داراب آنلاین تعداد 38 نفر از اعضای گروه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز بعد از ظهر روز گذشته وارد بخش فورگ از توابع شهرستان داراب شدند.

ابراهیمی سرپرست این گروه کوهنوردی هدف سفر به بخش فورگ را بازدید از آبشار فدامی عنوان کرد و گفت: در پی گزارش هفته گذشته روزنامه خبر جنوب در خصوص فورگ و آبشار فدامی، اعضای گروه پیشنهاد سفر به این منطقه و بازدید از آثارتاریخی و آبشار را دادند.

وی افزود: در این سفر از آثار تاریخی بخش فورگ و آبشار فدامی بازدید خواهیم کرد. قبلا هم اعضای گروه ما به آبشار زیبای تنگ رغز، کاسه تراشان و منطقه چنار برفدان داراب سفر کرده اند.

اعضای این گروه گردشگری پس از ورود به دوبرجی با استقبال مردم، اعضای انجمن دوستداران فورگ و مسئولین این بخش مواجه شدند. اولین برنامه پیش بینی شده در دوبرجی بازدید از قلعه فورگ بود. مردم مهمان نواز دوبرجی در مسیر پیاده روی از این گروه با شیرینی و شربت پذیرایی کردند.

برخی اعضای شورای شهر دوبرجی، شهردار دوبرجی و اعضای انجمن دوستداران میراث فرهنگی  شهرستان داراب شعبه فورگ، اعضای گروه طبیعت دوست شیراز را همراهی می کردند.

گروه طبیعت دوست شیراز که 280 عضو دارد پس از پایان هر سفر گردشگری، گزارش آن را در وب سایت خود http://www.tabiatdost.ir/ [1]منتشر می کند.