- فورگ - https://forg.ir -

مهندس نورالدین ارجمند شهردار جدید شهر دوبرجی شد

روز چهارشنبه مورخ 92/10/4 مراسم تودیع جلال جعفری و معارفه مهندس نورالدین ارجمند بعنوان شهردار جدید دوبرجی با حضور معاون مدیر کل دفتر امور شهری و شورای استانداری فارس و فرماندار شهرستان داراب در سالن آموزش و پرورش دوبرجی برگزار شد.

کرامت قاسمی فرماندار داراب در این مراسم گفت: فرصت خدمت محدود است مثل عمر که با یک چشم به هم زدن می گذرد. ما که اسم مدیر و مسئول را به دوش می کشیم باید بتوانیم به خوبی به مردم خدمت کنیم چون خادم این مردم هستیم. این مسئولیت در دست ما امانت است و باید روزی بگذاریم و برویم.وی افزود: شهرداری دستگاهی عمومی و غیر دولتی است و بدون مردم جایگاهی ندارد. اعتبارات شهرداری از اعتبارات مردم است و کارهای شهرداری عموماً نیاز به همکاری و مشارکت مردمی دارد.

قاسمی خطاب به شهرداران گفت: شهرداران عزیز باید تلاش جدی شان این باشد که شهرزنده و پویا باشد تا مردم احساس مسئولیت کنند و حقوق شهروندان رعایت شود و مردم احساس کنند شهرداری ازآن خودشان است.

وی در ادامه گفت: آقای ارجمند یکی از نیروهای بسیار فعال، کوشا، پر انرژی، با انگیزه وجوان ما هستند. وی در شهرفدامی منشأ خیر و برکت وخدمت بودند و امیدوارم که در اینجا هم مثل فدامی کار کنند و منشأ خیر و خدمت باشند.وی افزود: موفقیت ایشان در این پست نیاز به تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی محلی و شهرستانی و همکاری و مشارکت مردمی و پشتوانه ی شورای شهر را می طلبد.

در ادامه غلامی گفت: شهرداران باید در حد توان خود و مجموعه شهرداری همان منطقه فعالیت های عمرانی انجام داده تا با مشکل روبرو نشوند و برای خود و دیگر مسئولین مربوطه مشکلی به وجود نیاورند.وی در ادامه افزود: برای شهردار جدید هم باید خیر را بخواهیم که از جمله عزیزانی بودند که مسولیت شهردار شهر فدامی را برعهده داشند و به مسئولیت خود آگاه بودند و ورودشان به دوبرجی با عنوان شهردار انشاا… پر خیروبرکت باشد.

مهندس نورالدین ارجمند شهردار جدید شهر دوبرجی در پایان خلاصه ای از برنامه های خود را که در اولویت کار خود قرار داده برای حضار بیان کرد. بازبینی طرح هادی،ایجاد فضای سبز مناسب و طرح های عمرانی در سطح شهر و همچنین ایجاد تعامل ویژه بین بخشداری و دیگر نهادهای محلی از برنامه های ارجمند است.

7g9zjanax8zisjq450jo 300byq1nzmw787mfn83 j5zmd9hi7ehnlswyk