- فورگ - https://forg.ir -

پیام تشکر مسئولین ادارات منطقه فورگ به مناسبت۲۲بهمن ماه

بخشدار فورگ [1]

داوود شفیعی بخشدار فورگ در گفتگو با فورگ شناسی افزود: به لطف الهی بار دیگرشاهد خلق حماسه سیاسی توسط ملت بزرگ،قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز۲۲ بهمن ماه روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بودیم ملتی که۳۵ سال است که هر ساله در چنین روزی با آرمانهای بنیانگذار کبیرانقلاب امام خمینی(ره)،شهدا و مقام عظمای ولایت بیعت می نمایند.

شفیعی افزود: بنده برخود لازم می دانم از حضور پر شور مردم مومن ولایت مدار و همیشه در صحنه بخش فورگ از همه اقشار گروهها،خانواده معظم  ومعزز شهدا،ایثارگران،جانبازان،دانشجویان و عشایر،شهردارمحترم شهر دوبرجی،شوراها و دهیاری ها،دانش آموزان،فرهنگیان،بسیجیان،کشاورزان و کارکنان ادارات و نهادهای مستقر در بخش تقدیر و تشکرنمود.

ارجمند شهردار دوبرجی [2]

در ادامه نورالدین ارجمند شهردار شهردوبرجی از تمامی عزیزان برادران گرامی و خواهران محترمه و اقشار مختلف ولایت مدار بخش فورگ و شهر دوبرجی،فرهنگیان ،روحانیت،شوراههای اسلامی و پایگاه بسیج خواهران و برادران و به خصوص ورزشکاران که با حضور در راهپیمایی با شکوه یوم الله۲۲ بهمن ماه و ندای مرگ بر امریکا ولبیک یا حسین  گرامی داشتند. یاد و خاطره شهیدان والا مقام ،تکریم و قدر شناسی را وظیفه دائمی خود دانسته و کمال تشکر و قدر دانی به عمل می آید.

فرمانده حوزه بسیج فورگ [3]

محمودحسین پور فرمانده حوزه رسول اکرم (ص)فورگ در گفتگوکوتاه با سایت فورگ شناسی افزود: ازحضور تمامی اقشار مردم بخصوص بسیجیان دلاور و همیشه در صحنه بخش بخاطر شرکت در راهپیمایی یوم الله۲۲ بهمن ماه تقدیر و تشکر می نمایم.

رئیس اداره آموزش وپرورش (1) [4]

در پایان مسعودی پور رئیس ادراه آموزش و پرورش فورگ از حضور تمامی اقشار خصوصا فرهنگیان و دانش آموزان وهمچنین خبرنگاران روزنامه همگام داراب و سایت تحلیلی خبری داراب آنلاین فورگ شناسی و سایت بسیج دانشجویی تقدیر و تشکر نمود.

ایشان افزودند از خداوند متعال سلامتی همه عزیزان شرکت کننده در راهپیمایی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری وتعجیل در فرج آقا امام زمان آرزومندم.واز برنامه ریزی تمامی مدیران و همچنین زحمات حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی تقدیرو تشکر می نمایم.